niedziela, 3 lipca 2016

3 zastosowania pudru perłowego i jego zaskakujące działanie!



 Miałam ostatnio do czynienia z specyfikiem, którego w Polsce można dostać, ale w bardzo wygórowanej cenie. Ja spotkałam się z pudrem perłowym przez przypadek...

 Nie przedłużając, zostawiła go pewna znajoma mojej kuzynki, będąca Chinką. W Chinach perły są bardzo powszechne, nie trudno je dostać, więc nie kosztują też fortuny. Ja wraz z moją kuzynką , od razu wypróbowałyśmy to co zostało nam pozostawione.  :)

Oczywiście nie ominęło Nas dociekanie co to w ogóle jest. Cała etykieta napisana w języku Chińskim nie sprawiła  trudności mojej kuzynce, ponieważ jest stosunkowo obyta z tym językiem.
Zaczęliśmy szukać informacji na ten temat i dowiedziałam się o szerokim spektrum działań tego produktu: Między innymi:
  • DZIAŁA PRZECIWZMARSZCZKOWO- napina i uelastycznia skórę
  • ŁAGODZI I GOI USZKODZENIA I WYPRYSKI NA SKÓRZE
  • ZMNIEJSZA WIDOCZNOŚĆ PORÓW NA SKÓRZE, NIE ZATYKAJĄC ICH
  • WYGŁADZA I POPRAWIA KOLORYT SKÓRY
(na tej etykiecie, którą widzicie tekst napisany jest w języku japońskim; na odwrocie była nalepka w języku chińskim- piszę to, aby nie było niedomówień :))

 Można go zastosować jako:
  • TRANSPARENTNY PUDER MATUJĄCY
  • PUNKTOWY PREPARAT NA LEKKIE RANY I WYPRYSKI
  • MASECZKA czego wypróbowałam wraz z kuzynką

MASECZKA Z PUDRU PERŁOWEGO
Wystarczy niewielką ilość rozrobić z białkiem jajka,(lub) mlekiem lub wodą i nałożyć bezpośrednio na twarz. Spłukać po 20-30 minutach.

Z MLEKIEM- mieszanka staje się gęsta, zastyga na twarzy(kamienieje); mi osobiście bardzo przeszkadzał zapach mleka, ponieważ jest wtedy bardzo wyrazisty.

Z BIAŁKIEM- zawiesina ma konsystencje lekko ubitego białka, mniej gęsta niż w połączeniu z mlekiem lecz bardziej odczuwalne ściągnięcie(zastygnięcie) na twarzy. Bezzapachowe co bardzo mi pasowało.

Skóra jest po maseczce bardzo gładka, matowa. Myślę, że poprawa kolorytu zależna jest od systematyczności używania tego produktu. 


Słyszałam również, że w Chinach jest stosowany doustnie lecz nie mogłam znaleźć informacji w jakim celu.

Wszystko to ukazuje wielość sposobów jakie daje nam do dyspozycji wschodni produkt. Puder, który na pierwszy rzut oka wygląda mało ciekawie, potrafi zdziałać ze skórą cuda. Po moim krótkotrwałym użytkowaniu mogę stwierdzić, że gdy ponownie będę miała styczność z tym produktem na pewno go zakupię.

W Polsce dostępny w sklepach internetowych TUTAJ i TUTAJ.

Jeśli podobał Ci się ten post lub masz jakieś pytania dotyczące produktu pozostaw komentarz na pewno odpiszę! Jeśli nie chcesz przegapić następnych postów-Obserwuj!

Aureleei

12 komentarzy :

  1. Wygląda bardzo ciekawie :D Chyba się skuszę :))


    Nietypowy parowy-lifestylowy blog. Zapraszamy serdecznie do nas :) Dan& Alex- klik

    Co powiesz na wzajemną obserwację ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zaobserwować, ale nie widzę nigdzie obserwatorów, pomożesz mi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej stronie na moim blogu widnieje wielki napis Obserwuj :)

      Usuń
  3. Wydaje się świetny, ale pierwszy raz o nim słyszę :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo jest mało dostępny w Polsce. Tak jest na prawdę super i cieszę się bardzo, że mogłam go wypróbować :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się, ale na prawdę warto zakupić nawet te małe pudełeczko w Polsce. :)

      Usuń
  5. wow, interesujące :D
    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji >>>>> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń