środa, 6 lipca 2016

Opinia żelu do twarzy z firmy Origins


Przychodzę dziś do Was z opinią ostatnio używanego przeze mnie kosmetyku...
A więc firma od niedawna dostępna w Sephorze z multum produktów do pielęgnacji twarzy.

Mój specyfik kosztował 75 złotych, ale jest na prawdę warty swej ceny. Bardzo wydajny preparat, który ma zapobiegać nadmiernej produkcji sebum jak i chronić strefy mające skłonność do przesuszenia. 


Konsystencja bardzo gęsta. Jak widać na powyższym zdjęciu świecąca. Posiada bardzo przyjemny delikatny zapach.

Pierwszy raz po użyciu miałam mieszane uczucia, ponieważ czułam lekkie ściągniecie skóry. Była ona również szorstka. Tego dnia również nie widziałam zmiany na mojej twarzy- dalej się przetłuszczała. Na stronie, a także i na opakowaniu jest napisane. iż nie ma się tak dziać. 
Zawiodłam się trochę, ale po następnym użyciu było już dobrze. Za pierwszym razem moja skóra musiała być zbytnio przesuszona. Po tym mogę stwierdzić, iż lepiej działa na wydzielanie sebum, niż na łagodzenie suchych stref. 

Używam go dwa razy w tygodniu, ponieważ mój problem z przetłuszczaniem się cery jest niewielki. 
Po regularnym stosowaniu widać efekty. Skóra ograniczyła wydzielanie sebum i się nie świeci.
Produkt wart polecenia dla osób z skórą podatną na świecenie.

Myślę, że przybliżyłam Wam ten produkt dostatecznie. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania piszcie w komentarzach.

Aureleei

PS. Zamieściłam na swoim blogu kartę PORTFOLIO MAKIJAŻOWE, w którym mam zamiar wstawiać Wam inspiracje przede wszystkim makijażu oka. Na razie jest bardzo skromne, ale i tak zapraszam do obejrzenia!

19 komentarzy :

  1. Pierwszy raz słyszę o tym żelu i firmie. Oczywiście obserwuje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację :) Nie jest on dla każdego, ale warty zakupu.

      Usuń
  2. Pierwsze słyszę, ale skoro taka cena jest adekwatna do jakości i mówisz, że warto... :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym żelu, a szkoda, bo bardzo by mi się przydał ;) mam skórę skłonną do przetłuszczania się i chciałabym jakoś załagodzić ten problem. 75 zł może i dużo, ale chyba lepiej wydać raz a porządnie :) naprawdę świetna recenzja! Chciałam zobaczyć inspiracje z makijażem oka, ale gdy wchodzę w link wyskakuje mi że nie mam uprawnień do wyświetlenia tej strony, szkoda że jest zablokowana :(
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, warto nawet za te 75 zł :)
      Już sprawdzam co tam nie gra.

      Usuń
    2. A wchodziłaś w kartę u góry?

      Usuń
  4. bede wpadać tu częściej obserwuje
    http://riwlawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam suchą cerę więc się chyba nie sprawdzi..

    https://alekli.blogspot.com/ < zapraszam po szczyptę inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie punktowo, ale jak nie masz z tym problemu(wydzielanie sebum) to nie ma takiej potrzeby

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tym jeszcze ale ja mam suchą cerę więc u mnie też chyba nie będzie to potrzebne

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cerę mieszaną i używam tylko na strefę T. Sprawdza się dobrze. To ty musisz wiedzieć czy jest ci to potrzebne :)

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie. Cena potrafi mnie skutecznie odepchnąć od tego produktu - osobiście uważam, że jest wiele fajnych i dobrze radzących sobie kosmetyków w o wiele niższych cenach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stawiam na tańsze produkty, ale od czasu do czasu lubię przetestować coś droższego :)

      Usuń
  8. O firmie słyszałam, dzięki Pauli Jagodzińskiej, ale niestety cena skutecznie mnie odstrasza...
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sporo kosztuje, ale jak dla mnie to dobra inwestycja. :)

      Usuń