środa, 29 czerwca 2016

Playlista czerwca 2016!


W tym miesiącu przeważał zespół Flume i Disclosure. Większość to piosenki szybkie i porywające do tańca. Zapraszam do przesłuchania!





















Znaleźliście coś ze swoich ulubieńców? Jeśli nie podzielcie się swoimi w komentarzach, chętnie ich wysłucham!
Jeśli podobają Ci się takie posty lub nie jesteś ich sprzymierzeńcem wyraź swoją opinię w komentarzu!
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj lub zajrzyj na inne strony.
Pozdrawiam,

Aureleei

11 komentarzy :

  1. Ta piosenka Kiiary prześladuje mnie od paru dni, bo wszędzie ją widzę i każdy mi podsyła! Nie znam obu tych zespołów, ale zaraz posłucham parę ich utworów. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam! Mnie też ona prześladuję. Jest super! Na pewno zajrzę do Ciebie!

      Usuń
  2. Mma trochę inny gust niż ty co do muzyki, ale wiadomo kazdy ma inny gust
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrozumiane, każdy woli coś innego,ale to jest fantastyczne, że na świecie każdy jest inny. Świat przez to nie jest nudny!

      Usuń
  3. Pomimo, że mam trochę inny gust muzyczny to szczerze mówiąc te piosenki są mega :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają! Również pozdrawiam i na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  4. Chętnie zaraz przesłucham, bo taniec to jedno z moich ulubionych zajęć! ♥

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham tańczyć! Bardzo proszę, muzyką wręcz do tego idealna! :)

      Usuń
  5. Nie znałam wcześniej większości z tych piosenek, więc chętnie przesłucham.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię posty tego typu, chętnie posłucham sobie tych piosenek. Ja w ostatnim czasie uwielbiam słuchać zespołu Twenty One Pilots mają naprawdę świetne piosenki :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń