piątek, 10 czerwca 2016

Orzeźwiający truskawkowy koktajl!


Witam!
Dziś przychodzę do Was z następnym specjałem, który może stać się Waszą inspiracją do picia tego typu napojów. Nie zajmuje on dużo czasu jeśli chodzi o przygotowanie, a jest pożywny i przede wszystkim pyszny!

 A więc do dzieła!

Składniki(na jedną porcję)/sprzęt:
-15 średniej wielkości truskawek
-płatki owsiane 
-około szklankę mleka
-cukier, cynamon lub miód
-blender, pojemnik do blendera

Przygotowanie:

1. Umyte truskawki wrzucić do wysokiego pojemnika.

2. Do truskawek dodajemy płatki opcjonalnie. W zależności jakiej koktajl ma być gęstości. Ja dałam trzy łyżki.

3. Dodajemy tyle mleka, aby reszta składników była nim zakryta. Tu dodajemy cukier, miód lub cynamon. Ja miałam bardzo słodkie truskawki więc już nic nie dodawałam.

4. Wszystko blendujemy.

5. Przelewany do kubka i voila!

Na koniec można przyozdobić cynamonem lub truskawkami :

Polecam, na prawdę warte poświęcenia piętnastu minut!

Jeśli spodobał Ci się mój post zostaw komentarz, zaobserwuj lub zajrzyj na inne strony. 

Aureleei,

10 komentarzy :

  1. mniam pycha ja ostatnio z bratem robilismy podobny koktail :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie. ;) Uwielbiam truskawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest super, zachęcam do zrobienia! :D

      Usuń
  3. truskawki czyli cos co teraz jest dostepne wszedzie a ja na ich punkcie oszalałam
    zapraszam http://ksabiszewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest na nie sezon, dlatego ten wpis! :D W zimę nie są one tak dobre. Chętnie zajrzę :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. są idealne na ciepłe dni. A już niedługo następny taki post!

      Usuń
  5. Uwielbiam koktajle! Z truskawkami sa najlepsze :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie różne połączenia. Lubie testować różne kombinacje :D

      Usuń