niedziela, 26 czerwca 2016

Jak ubrać się w upalne lato?


Jest to chyba odwieczny problem kobiety. W takie dni trzeba ubrać jak najmniej. Jak z maksimum trzech rzeczy wykombinować coś idealnego? Jest na to rada...
Moim ulubionym sposobem na idealne lato jest prostota! Nie kombinujcie z dodatkami. Czasem są one w zasięgu ręki!

Co w tym roku na lato będzie idealne? Ja stawiam na:

Po pierwsze: Zacznę od wisienki na torcie-słomiany kapelusz- ochroni przed słońcem i nada Twojemu ubiorowi charakteru. 


Po drugie: Must have w każdej szafie-kombinezon- jest jednoczęściowy przez co nie będziesz miała problemu z doborem reszty garderoby.

Po trzecie: wygodne buty- jest szerokim zakresem, ponieważ to Ty decydujesz jakie buty nie przysporzą Ci niepotrzebnego bólu. Poniżej przedstawiam moje ulubione modele.

Poniżej inne wygodne i godne polecenia stylizacje.

 Jeśli podobał Ci się post zaobserwuj lub odwiedź inne moje strony.
Aureleei,

18 komentarzy :

  1. fajny pomysl na post;)
    zgadzam się, że w takich rzeczach najlepiej chodzić latem;)
    +wybralas super zdjęcia;)
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post a do tego mnie zainspirowalaś i zrobię coś podobnego.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.
    Będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz komentarz i zasubskrybujesz mojego bloga jeśli ci się spodoba
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezony są zdecydowanym must have. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wpis :) dodaje do obserwowanych, ponieważ mój blog jest w tym samym temacie :)

    zapraszam do siebie po inspiracje :) > https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ja też chętnie dodam, pozdrawiam.

      Usuń
  6. Kombinezon + kapelusz - cudowne połączenie :) Super post, więcej takich! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na pewno posłucham rady :*

      Usuń
  7. Fajne propozycje :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusz to moim zdaniem absolutny must have! Najbanalniejsza stylizacja wygląda jak z wybiegu gdy ubierzemy kapelusz :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to się zgadza! Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  9. Na plażę to przede wszystkim ładna sylwetka (jeśli chodzi o mnie tego BRAK!) więc dwuczęściowy odpada;D Słomainy kapelusz musi być, ale nie przepadam:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne kroje kombinezonów i myślę, że znalazło by się coś dla Ciebie :) Warto tez postawić na sukienki. Na lato są idealne :D Każdy woli coś innego. Ale mam nadzieję, że mój post Cię choć trochę zainspirował :)

      Usuń