środa, 1 czerwca 2016

Co z muzyką polską?


Zawsze lubiłam stare polskie hity. Żyłam w przeświadczeniu, że piosenki, które wychodziły tak mniej więcej od 2010 roku w Polsce nie były porównywalne do światowych hitów.
W tym roku to się jednak zmieniło...


Stało się to gdy w serialu "Druga Szansa" usłyszałam w czołówce piosenkę "Kaktus" Bovskiej. Od razu zagościła w mojej playliście. Z każdym odcinkiem dochodziła nowa jeszcze lepsza piosenka. Każda z nich jest inna, a jednak tworzą spójna całość- album zatytułowany "Kaktus".


Piosenki są rytmiczne i wpadają w ucho. Sama Magda Grabowska wydaję się być bardzo sympatyczną osobą, co sprawia, że przyjemnie się ją słucha.



Moje ulubione jej piosenki to:
 Składak 
  Hula Hop (tylko w sprzedaży)


Gdy już zaczęłam słuchać polskich utworów to zaczęłam szukać dalej. Następną moją zdobyczą były Artur Rojek z piosenką "Beksa". Przejmująca piosenka, która ma swój charakter. Oczywiście w mich faworytach  znalazło się miejsce dla popularnego jego utworu "Syreny".





Ostatnim zespołem, który wręcz wielbię są Domowe melodię. Jeśli się nie mylę wybili się przez kanał na youtube. Są zabawni, ale również ich niektóre piosenki dają do myślenia.



Moje ulubione to:
 Rio
♥ Łono
♥ Grażka
Co ciekawe,a dowiedziałam się tego pisząc ten post, ich okładka wygląda jakby ktoś postawił na nią  kubek od kawy. W dodatku, każdy ślad jest inny :O


Myślę, że jakoś zmotywowałam tym postem tych, którzy tak jak ja nie dali szansy polskiej twórczości. A także pokazałam tym, którzy słuchają polskich wykonawców nowe nieznane kawałki!

Jeśli ten post Ci się podobał, obserwuj, skomentuj, zobacz inne posty!

Aureleei xx,

7 komentarzy :

  1. Lubię słuchać starych polskich przebojów, a piosenki Grabowskiej są naprawdę niezłe. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare polskie hity są genialne! Dzięki :*

      Usuń
  2. Jest dużo ciekawej polskiej muzyki i ja chętnie jej słucham :) Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam ją w zasięgu ręki,a dopiero jakieś pół roku temu zaczęłam odkrywać! :D

      Usuń
    2. Oczywiście dziękuje za obserwację, na pewno nie zawiodę! :*

      Usuń
  3. Ja lubię wracać do starszych piosenek, w nich odnajduję coś dla siebie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak polska muzyka ma to coś w sobie, czego dużo osób nie docenia! Dziękuje za pozdrowienia :)

      Usuń