środa, 25 maja 2016

Recenzja-John Green & David Levithan -"Will Grayson, Will Grayson"+cytaty!


Witam!
Przygotowałam dla Was recenzję przeczytanej ostatnio przeze mnie książki...


Książka mojego jednego z ulubionych autorów, którego przeczytałam książki: "Szukając Alaski", "Gwiazd naszych wina" i "Papierowe miasta". Czaje się na "19 razy Kahterine" i "W śnieżną noc". Jeśli czytaliście dajcie w komentarzach znać co sądzicie.
Piszę ją w duecie z Davidem Levithanem. Prędzej nie miałam styczności z jego autorstwem ale po tej książce chętnie sięgnę po jego własne powieści. Tworzą oni świetny duet. najlepsze jest to, że dopiero na końcu lektury dowiadujemy się kto pisał jaką część.



Jeśli zauważycie (czego ja nie spostrzegłam na początku xD) Wydawnictwo napisało wyraźnie: "Książka dla tych, którzy lubią myśleć". Nie to żeby coś, ale to zdanie wiele tłumaczy.
Ja czytając tą książkę nie mogłam zrozumieć zachowań i poglądów Willa, które od siebie zbytnio odbiegały. Nie dało sie wszystkiego skleić w całość. Ale nie zniechęcajcie się, bo gdy dotrwacię do spotkania obu Willów będziecie zaskoczeni tym,czego ja nie dostrzegłam!
Chyba, że ktoś prędzej się domyśli o co tam chodzi. Tego Wam życzę, a dla zachęcenia do lektury tej genialnej książki zademonstruję Wam parę cytatów, które zwróciły mą uwagę i dały do myślenia:














Wybaczcie za niektóre, że tak powiem kontrowersyjne cytaty, ale naprawdę całokształt, jest ukazany z świetnej perspektywy i jeśli Was to zaciekawi, występuje tutaj motyw Weltschmerzu (choroby wieku), którego przyda się znajomość na maturze (jest podstawowym motywem romantyzmu).
Dobra już nie zanudzam,

Aureleei xx

2 komentarze :

  1. Przyznam szczerze, że zainteresowałaś mnie tą książką i w wakacje koniecznie muszę ją przeczytać :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze raz polecam!
      Nie ma sprawy,czytanie Twojego bloga to dla mnie czysta przyjemność! :*

      Usuń