poniedziałek, 30 maja 2016

Śniadaniowy przekładaniec!


Witam!
Dzisiaj o tym co lubię najbardziej, czyli jedzeniu! U mnie ze zdrowym odżywianiem to jest tak, że nie muszę trzymać się dopasowanej do mojego organizmu diety ani wielkiej potrzeby odchudzania się. Ja po prostu lubię zdrową kuchnie i interesuje się tym co jem :D...

Wiadoma sprawa, że gdy jemy zdrowo to wyglądamy lepiej. Piękna cera, skóra, dobre samopoczucie- wpływa na to, to, co jemy. Oczywiście mam też czasem ochotę na frytki z Maca, albo na Kubełek Hot Wingsów w KFC, ale staram się unikać w fast foodów. Z jednej strony nie jest to trudne, ponieważ do najbliższego Maca dzieli mnie 30 kilometrów.

Wróćmy do tematu: Przekładaniec!


Banalny sposób na zdrowe i smaczne śniadanie. Syta przekąska dla tych, którzy lubią jogurty naturalne :).


Składniki :
  • jogurt naturalny (ja lubię dużo, ale wystarczy 200 ml)
  • płatki owsiane (obecnie mam błyskawiczne, lecz wolę górskie-mnie się rozmiękają)
  • 2 lub trzy rodzaje owoców sezonowych (w moim przypadku banan, jabłko)
  • cynamon (do smaku)
  • mogą być bakalie, owoce suszone (polecam z suszoną żurawiną,akurat mi się skończyła)
 Kroimy owoce na drobno.



Na dno do miski wsypujemy płatki owsiane. Ile? To zależy od Ciebie, ile zjesz.


Na płatki dajemy kolejno jogurt


i owoce. Jeśli mamy więcej rodzajów owoców, można przełożyć je jeszcze jogurtem.


Zazwyczaj na wierzchu kładę bakalie i posypuje wszystko cynamonem.


Na koniec parzę moję ostatnio ulubioną herbatę z Biedronki i voila! Śniadanie gotowe!



Jeśli post Wam się podobał, piszcie co o tym sądzicie.
Mam jeszcze parę przepisów w zanadrzu.

Aureleei xx,

4 komentarze :

  1. Uwielbiam takie posty z przepisami! Codziennie jem ciągle to samo,byle szybko się robiło, a z racji że mam już wakacje to postanowiłam poświęcić posiłkom więcej czasu. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam do zrobienia tego zdrowego, dobrego posiłku. :D
      Jeśli Ci się podobało zaobserwuj, a będę wstawiała więcej postów z przepisami xD
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak :) Chętnie zajrzę do Ciebie :D

      Usuń