wtorek, 17 maja 2016

Moje cienie do powiek!


Gdybym trafiła na bezludną wyspę i mogła wziąć tam tylko jeden kosmetyk byłaby to paleta cieni do powiek. Uwielbiam eksperymenty z makijażem oczu. Gdy się maluje staram się odnieść jak najlepszy efekt. Za każdym razem próbuje innych zestawień kolorów. Mam swoje ulubione połączenia mocniejsze, jak i te delikatne na co dzień...
Obecnie mam trzy palety cieni:

1Revolution - Redemption Palette Essential Mattes 2 (ok. 30 zł)



Zamówilam ją w internecie. Pamiętam , że miałam problem ze znalezieniem właśnie tej palety. Na każdej ze stron była tylko pierwsza wersja ( Redemption Palette Essential Mattes <bez dwójki>), w której nie było różanych odcieni.
Idealna paleta na co dzień, do szkoły lub do pracy. Można stworzyć z niej lekkie smoky eyes w brązach, w kolorach lekko różanych i mocniejsze "przydymione"oko. Wszystkie cienie są matowe i pozwalają na stworzenie swobodnego makijażu.




Pierwsze cztery kolory posługują mi jako bazy. Zazwyczaj mieszam je, w zależności od tego jaki chce otrzymać efekt (chłodny lub ciepły).
Do szkoły szybki makijaż uzyskuje nakładając bazę i 6 lub 7 cień w zewnętrzny kącik oka i na linie wodną pod okiem.
Są wystarczająco trwałe. W moim przypadku nie osypują się i dopiero wieczorem zauważam lekkie rozwarstwianie się w kącikach oczu.
Nakładając odcień numer 9. uzyskujemy efekt kredy. jeśli z nim nie przesadzimy może posłużyć całkiem korzystnie.
Chłodne odcienie to 10.(brązowy) i 11.(brązowy podchodzący pod stalowy). Używam je jedynie w kącik oka.
Paletę kupiłam szczególnie ze względu kolor 5. i 11. Są to typowe różane odcienie, które dają świetny efekt podbitego oka! haha oczywiście żartuje. Jeśli nie przesadzimy i stonujemy je trochę brązowym(6 lub 7) można uzyskać zaskakujący efekt. Idealny na co dzień jak i na większe wyjście.


2. Wonderful dreams, Sephora (ok. 40 zł)


Paleta z sezonu zimowego, świątecznego w Sephorze. Świetna podręczna paletka, którą zazwyczaj zabieram ze sobą na wyjazd. Każdy z cieni ma nazwę związaną z porą roku.




Paleta posiada genialną ciepłą bazę. Jest to moja paleta wykończeniowa. Najczęściej używam z niej brokatowe cienie, które rozświetlają mój matowy makijaż zrobiony paletą Revolution.


3. The Balm, Nude Tude, Sephora(ok.150 zł)


Teraz pewnie myślicie czemu taki skok cen? Już wyjaśniam. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia xD. Tak naprawdę chciałam mieć jedną paletę, która posłuży mi na dłużej. Jestem z niej w 100% zadowolona. używam ją od sierpnia,a wygląda jakbym kupiła ją wczoraj. Obecnie używam ją tylko do makijażu wieczorowego lecz na początku przechodziła 3 miesięczne testy i używałam ją praktycznie codziennie.


Podoba mi się jej wykonanie. Paleta zamyka się na magnes, ma duże podręczne lusterko i mały pędzel, którym bez problemu da się wykonać makijaż. Jeśli chodzi o niego chodzi to na początku używałam tylko tego, ale w obecnej chwili mam swój ukochany, o którym dowiecie się w innym poście z tej serii.



Cień o nazwie "Sassy" jest genialny do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka i łuku brwiowego. Za pewne już nie raz słyszeliście o tym niezawodnym rozświetlaczu od innych blogerek.
Paleta ta posiada cztery matowe cienie("Sultry", "Sexy", "Serious" i "Sleek"). Najjaśniejszy z nich można użyć jako bazę pod wieczorowy makijaż. "Sexy" jest świetny pod warunkiem, że z nim nie przesadzimy.
Brokatowe brązy są niesamowite w tym sensie, że nie wyglądają na oku jak kula dyskotekowa. Spotkałam się z takimi brokatowymi cieniami, które po nałożeniu na oko błyszczały się tak mocno, że nie byłam w stanie odróżnić czy był to kolor brązowy czy różowy.

Reasumując:
Jeśli potrzebujesz palety, która da Ci delikatny efekt na co dzień zaopatrz się w zestaw cieni firmy Revolution - Redemption Palette Essential Mattes 2.
Jeśli często podróżujesz i nie masz zbyt miejsca w torbie na wielkie zestawy do makijażu, a spodziewasz się imprez o różnym pokroju wybierz paletkę Wonderful dreams z Sephory.
Jeśli jesteś typem imprezowicza i lubisz eksperymentować z makijażem polecam Ci paletę firmy The Balm - Nude Tude.

To tyle.
Chętnie wysłucham waszych uwag!
Piszcie w komentarzach co sadzicie o tym poście, dopiero się uczę i liczę na Was!

Aureleei xx

4 komentarze :

  1. ta ostatnia paletka mnie urzekła:D obs?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza paletka jest świetna *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest naprawdę godna polecenia :)

      Usuń